Thursday, March 31, 2011

--> iHeart Adik Uaiz Yang Comel

as-salam

Malam semalam makan di cafe dan tengok adik comel ni main-main seorang diri. Aku pun apa lagi, terus ambil kesempatan hehe. Bukan ambil kesempatan secara kasar tapi ambil gambar la. Comel! Comel! Comel!


Siapa adik Uaiz yang comel ni?

Dia anak kepada pemilik cafe blok 4 apartment aku tinggal sekarang ni. Aku suka la main-main dengan dia ni. Sebab apa? Sebab dia peramah hehe. Tapi kan, bahaya tau budak-budak peramah macam Uaiz ni. Main ikut je orang yang tegur dia. Takut la kan benda-benda buruk terjadi. Harap-harap dia dijauhkan daripada benda-benda sedemikian. 


Suka sangat orang ambil gambar dia. Gila kamera betul kan budak kecik ni? hehe. Tapi takpe, asalkan comel sudah. Korang ada anak ke, adik ke, anak sedara ke, yang setanding Uaiz ni? Apa lagi, tunjuk la kat blog korang. Mampu? Dan motifnya? Ko pikir la sendiri haha

Hope you get it...till then, that is how

iGossip

6 Gossips/Comments:

bella bellitos Best Blogger Tips said...

siyes budak ni comel gila!! ari tu tarik kain aku seb bek x tlorot..pheww

.:rizaL:. Best Blogger Tips said...

bella bellitos:
Hahha kalau terlorot mati la budak tu kena mrh ngn muhazzab eh?

gadisBunga Best Blogger Tips said...

eiii comel!!! rasa nak cubit2 je!! hihi~

Azham Vosovic Best Blogger Tips said...

rasa macam nak culik, bawa naik atas jew heheheh.... sila jangan tangkap saya...

.:rizaL:. Best Blogger Tips said...

gadisBunga:
Eh kak GB jgn la cubit dia..cian taw hhe

.:rizaL:. Best Blogger Tips said...

Azham Vosovic:
Pedophile haha