Monday, March 7, 2011

--> A.S.A - Air Susu Ayah

as-salam

Terkejut? Aku pun sama. Yang penting ini kisah benar tau. Untuk lebih lanjut, silalah lawati blog milik wanita cantik ini, Lulu Caldina

Kalau aku jadi ayah nanti, nak ke aku susukan anak aku? Arghh...tidak. Aku tak dapat bayangkan dan aku tak nak bayangkan. Sangat tak comel ok? (Ayat Anwar Hadi)










Ini merupakan salah seorang bapa mithali yang menjalankan kerja menyusukan anak dia. Baiknya beliau...


Macam mana kalau aku terpaksa susukan anak bila dah kahwin nanti? Bagi aku, itu belakang kira. Takut sangat la nak fikir tentang masa depan berumah tangga sekarang. Ini apatah lagi, siap susukan anak lagi. Kalau terus fikir boleh pengsan tau. lol.

Bagi blogger-blogger lelaki di luar sana, apa pendapat korang? Mampu? lol.

Hope you get it...till then, that is how

iGossip

10 Gossips/Comments:

tulus sweet Best Blogger Tips said...

eeeuw. huhu

Lulu caldina Best Blogger Tips said...

ekeke..

.:rizaL:. Best Blogger Tips said...

Lulu caldina:
thanks miss lulu

.:rizaL:. Best Blogger Tips said...

tulus sweet:
thanks...hehe...nape euwww? xsuke ek?

Melati Best Blogger Tips said...

EH EHH. Ayah ada susu ker,.. hehee =)

.:rizaL:. Best Blogger Tips said...

Melati:
nak tahu, baca la lulu-pages..ada link kat atas tu

Madre Amor Best Blogger Tips said...

munkin dia guna hormone therapy..prolactin, the milk-making hormone and oxytocin, the milk-releasing hormone.Tapi geli lah tengok org lelaki macam tu, melawan fitrah kejadian Allah.

.:rizaL:. Best Blogger Tips said...

Madre Amor:
Ummi...hehe...xphm la ummi ckp ape kat ats tu..xminat sains hhehe...

Amalina Sulaiman Best Blogger Tips said...

ewwww...rizal ade susu untuk anak??? uweeeekkkkK!!!! xDD

.:rizaL:. Best Blogger Tips said...

Amalina Sulaiman:
xde la...ehhe