Monday, February 14, 2011

--> 10 Cara Menjadikan ROOMMATES anda GILA

as-salam

How's everybody doing? I hope you guys are all in the pink of health. Talking about roommates, I'm totally sure that we tend to prank them or we might as well being punked. lol. I've tried one of them and of course it didn't work because I'm living with crazy people. Here are the ways to prank your roommate(s). I now you'll love it. 

1) Buat2 terjaga pd tengah malam, jerit kuat2 ” Tolong, kat mana aku berada ni?” dan lari keliling bilik tu. Kalau bilik kecil, cukuplah sekadar melompat 2-3 kali. Kemudian, sambung tidor. Esoknya, kalo dia tanya, pura2 tak tahu apa yg dia cakap.

2) Ambil marker, buat bulatan kecil kat lengan anda. Besarkan bulatan tu setiap hari sambil berkata “Dah merebak… dah merebak!”

3) Beli pisau banyak-banyak. Tajamkan setiap malam sambil merenung roommate anda sambil berkata “Tak lama lagi…tak lama lagi…”

4) Bila roommate anda balik, berpura2 tengah telefon. Caci maki dan menjerit dengan kuat kat telefon tu. Lepas tu letak telefon dan cakap kat roommate bhw yg telefon tadi adalah mak dia. Cakap mak dia akan telefon balik.

5) Kalau rommate suka gosok gigi kat sinki, perhatikan sampai habis. Lepas dia habis, cakap dengan dia bhw anda kena ajar dia cara mengosok gigi dengan betul.

6) Edarkan risalah ke kawasan kedai/rumah kedai berdekatan rumah/kampus. Dalam risalah tu, nyatakan bahawa roommate anda hilang. Letak sekali gambar dia dlm risalah tu. Tawarkan hadiah kepada sesiapa yg menjumpai roommate anda.

7) Pegang & gosok-gosok rambut roommate anda sambil berkata “Rambut kau hitam, lurus dan berkilat la…Macam teknik rebonding…”. Sekali-sekala buat masa dia tengah tidur.

8) Kata kat roommate “Ada pesanan penting untuk kau”. Lepas tu buat2 pengsan. Lepas 2-3 jam, bangun dan cakap yagn anda dah lupa pesanan tu. Kemudian, cakap “Eh…aku dah ingat”. Lepas tu pengsan balik.

9) Setiap kali roommate balik, tutup lampu dan tidor. lepas dia keluar, bangun dan menjerit dgn kuat “Horee…!”. bukak lampu semula.

10) Duduk didepan papan chess dua-tiga jam tanpa buat apa2 atau cakap apa2. Lepas tu bangun secara tiba2 sambil berkata, “Siot betul, kalah lagi”

Aren't they funny? lol. I can't stop myself from laughing. However, the 4th one is the funniest and I don't have the explaination. I just found it very funny. You guys should try one or two of them.

C'mon people! Start your freak show! lol


Hope you get it...till then, that is how

iGossip

10 Gossips/Comments:

farasakura Best Blogger Tips said...

hehe abis la fara kena sekeh dengan roomate kalau buat perangai cmni..hahaha

Wan Ahmad Izudean Best Blogger Tips said...

hahaha..lawak seyh..
terguling2 aku baca...
aku paling suka no 6 tuh!

.:rizaL:. Best Blogger Tips said...

farasakura:
ahha...pdn muke..ehhe

Wan Ahmad Izudean:
agak la. tp itu prlu komitmen..ecece hehe

Farhana Jafri Best Blogger Tips said...

ni bukan roomate kite yg kna antar g umah skit jiwa.. kita yg kne antar!! LOL!

.:rizaL:. Best Blogger Tips said...

Farhana Jafri:
indeed but there is no wrong trying haha

syariffs halim Best Blogger Tips said...

the 9th one is the most hella-rious! haha.wish I could do that to my roomie lol

.:rizaL:. Best Blogger Tips said...

syariffs halim:
haha..thanks syareff for stoping by. buat jangan x buat

me suya Best Blogger Tips said...

mampus roomate halau malam tu jugak lau buat hal cam ni.. hahaha

Madre Amor Best Blogger Tips said...

the 1st one tu Ijai lupa tambah sikit,
"kembalikan aku ke tempat asal..."
hahaha, mmg lucu sngt2.

.:rizaL:. Best Blogger Tips said...

me suya:
haha..itu kena tanggung sendiri la

Madre Amor:
ahha...sket2 dah la ummi..nnt kena bunuh lak haha