Tuesday, January 25, 2011

--> Puisi: Sandiwara Artis Malaysia: Seksi Sangat

salam

I went through few websites and I found pictures of half-naked Malaysian celebrities. Oh ya, you won't be too shocked  right cuz you know who the b***hes are. lol. A few of them are really famous regarding the controversy, sexiness as well as tears. How sad. *vomit!

Oh artis kita
Badan seksi sedap dirasa, buat tatapan rakyat Malaysia, hidangan nafsu yang tak pernah alpa
Mencanang ke sana ke mari salji kontroversi, kononnya meraih populariti tinggi
Maruah dipinggir tak dapat dicari lagi keran terlambat diri dah rugi

Oh artis kita
Terima kasih atas suaramu
Terima kasih atas lakonanmu
Terima kasih atas usahamu
Mensaji kami membangkit nafsu

Oh artis kita
Kononnya ikut perkembangan semasa, dedah semua badan dan payudara
Tiada malu katanya gaya, neraka menunggu sedarkah kau seketika?
Kenapa nak kecoh ditaja segala kisah mereka di serata media
Membuat dosa wartawan menanggungnya

Oh artis kita
Hebat berlakon dihadapan lensa, tak pernah kalah babak air mata, menangis umpama musibah menjelma
Hebat di ranjang pabila terdesak, katanya tiada pilihan hidup yang sukar mencucuk mencercak
Tiada niat untuk dikongsi tetapi bocor peminat yang undi

Oh artis kita
Seksikah kau lagi dihari tua pabila kulitmu tidak lagi tengang setegang laluan air muara
Mampukah kau menjadi pelakon utama kiranya wajahmu dirampas kedutan yang menyiksa
Bagaimana akan kau sara anak binimu yang sentiasa memerlukan kau dan Dia
Akankah kau mengelak menafikan suruhanNya yang paling berkuasa?

Oh artis kita
Ingatlah kita di fasa yang keberapa
Sudah menunduk bumi dimamah usia
Insaflah segera sementara berpeluang
Sebelum kau diusir disepak keluar gelanggang
Waktu itu tiada yang akan dengar kau bersedih dan riang

I hope you guys know what i'm trying to depicts. This is very important. Celebrities are the public figures and most of the youngster are looking up after them as their role models. Oh God, what kind of models would they be?

Motif sangat...haha

Hope you get it...till then, that is how

iGossip

6 Gossips/Comments:

aLya Best Blogger Tips said...

susah la artis sekarang. lau ade yg tegur mesti jawab "kubur masing-masing"huhu

shaa bonitaa Best Blogger Tips said...

buat sendiri ke ni? i loike! =)

Afzainizam Best Blogger Tips said...

,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Salam Persahabatan kami datang ziarah blog anda
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Kajang Pak Malau kajang berlipat,
Kajang hamba mengkuang layu,
Dagang Pak Malau dagang bertempat,
Dagang hamba Tumpang lalu

wooooo dah macam wartawan melodi panazzzzzzzzzz .... artissss kan suka yang panassss lagi hot kan

.:rizaL:. Best Blogger Tips said...

aLya:
kan..padahal tanah kubur semua wakaf...huhu

shaa bonitaa:
yes...thanks..harus

Afzainizam:
haha...berpantun kamu ya? kan..panaz uollz hhaa

Ibrahim Ismail Best Blogger Tips said...

wah, best3!! suke2.. huhu..
ye lah.. apa boleh buat.. dorank kan x nak "hipokrit" konon.. BUWEKKK **vomit**

pelik2 jek artis Malaysia nyh.. haha..

.:rizaL:. Best Blogger Tips said...

Ibrahim Ismail:
betul2. bagi diorg hipokrit pada diri tu salah, buat dosa x salah..huhu...