Friday, January 14, 2011

--> Betina GRO

salam

Siapa tu? Sundalnyaa!

Mungkin tajuk di atas agak keras dan lancang bunyinya tetapi memang aku tak boleh nak tahan lagi bila dengar word ni, GRO. Ramai perempuan hancur tahu tak? Penglibatan dalam kerja ini sememangnya diharamkan sekeras-kerasnya oleh Islam mahupun negara kita Malaysia.

Umur GRO.
Bukan main lagi sekarang ni budak-budak sekolah menengah menGROkan diri mereka. Bodoh la perbuatan ni. Jangan bagi aku alasan desakan hidup, pergi mampos! Korang tak ada mak bapak? Tahu tak yang mak kita sarat mengandungkan kita 9 bulan 9 hari, bawak perut ke hulu ke hilir, korang suka-suka hati ja menjual badan! Yang lagi menyedihkan, ada juga bijak pandai Universiti yang so-called pemegang tampok pimpinan negara masa hadapan.

Hidup mewah.
Perghh! Hidup GRO moden sekarang bukan calang-calang. Ada yang menjawab,
"Alhamdulillah...pendapatan bulan ni memuaskan"
Tak guna! Hampeh betul. Itu namanya mempermainkan agama. Kau hadap la api neraka bila kiamat datang. Hidup mewah di dunia, hidup sengsara di sana.

Aku malas nak membebel panjang. Tapi cuba korang sendiri fikirlah. Aku nak pergi ke Bangsar untuk berenang rehatkan minda. 

SAY NO TO GRO. 
NO EXCUSE TO BE WORKING AS ONE!


Hope you get it...till then, that is how

iGossip

6 Gossips/Comments:

Airil Azmei(Sky EagLe) Best Blogger Tips said...

btl2....xde alasan!

.:rizaL:. Best Blogger Tips said...

Airil...betol kan?

Joey Best Blogger Tips said...

budak2 zaman skang memang dasyat...

.:rizaL:. Best Blogger Tips said...

Joey:
Thanks dtg mlwt...yes! mmg dahsyat bdk2 skrg

ASyraff Ryu Best Blogger Tips said...

juai dada naw

.:rizaL:. Best Blogger Tips said...

Asyraff Ryu:
ahha..maybe..