Friday, January 28, 2011

--> Mutaba'ah Amal

salam

Aku ingin berkongsi dengan sahabt-sahabat semua apa yang aku dapat dalam Usrah. Mungkin ramai dalam kalangan kita yang menyertai usrah-usrah tidak kira di mana sahaja nada berada. Salah satu misi usrah yang aku sertai adalah untuk membentuk sahsiah diri melalui amalan seharian.

Mungkin ada dalam kalangan kita yang belum menzahirkan ketaatan kepada Allah. Aku pun sama. Aku belum sempurna. Namun begitu, aku ada tips untuk korang amalkan seharian. Mula dengan perlahan, InsyaAllah berakhir dengan kejayaan.

Ini tips permulaan yang kami bincangkan

Nama kumpulan usrah aku ialah al-Fateh. Kenapa? ha...jom klik link kat bawah ni.

Asal Usul Nama Kumpulan Usrah al-Fateh

Renung-renungkan dan selamat beramal...

Hope you get it...till then, that is how

iGossip

8 Gossips/Comments:

Along Usop Best Blogger Tips said...

jom sama-sama beramal =)

nazrul ashraff Best Blogger Tips said...

sultan al fateh..pernah baca bila baca novel from JS publishing..ingt x sahabat baginda yg d tanam dkt kota 2..x ingt nme dy..myt tu digali oleh kafir and d tnm kt dlm hutan..pastu bila b'jaya d twn balik..sultan al-fateh cari balik mayat shbt bginda 2 and d bri penghormatan..:D

Wan Ahmad Izudean Best Blogger Tips said...

baguslah rizal kalau buat macam nie...yelah kalau takde perancangan susah gak nak buat kan? rasa macam berat je...nampak lagi senang ...terima kasih atas perkongsian....!

.:rizaL:. Best Blogger Tips said...

Along Usop:
jom!

nazrul ashraff:
sy pun x ingat la hehe

Wan Ahmad Izudean:
same2..so mulai skrg jom beramal

schaRulez rYzaL Best Blogger Tips said...

gosh...bguih rizal...cek bgga ada kawan cm nie...

.:rizaL:. Best Blogger Tips said...

schaRulez rYzaL:
haha...thanks

aLya Best Blogger Tips said...

nice sharing.. bolehla mulakan perlahan-lahan :)

.:rizaL:. Best Blogger Tips said...

aLya:
hehe thnks.yup, bleh ajak teman2 rapat ye