Monday, April 18, 2011

--> iSegmen: Ada Kalanya, gadisBUNGA

as-salam

Baca, fahamkan, dan gelak! haha

Aku tertarik baca entry gadisBUNGA tadi. Tajuknya 'Ada Kalanya...' Jom dengar ayat-ayat puitis aku pulak. hehe. Jap, puitis ke? Korang tentukan ye?

  • Ada kalanya, aku rasa sendirian, tak lalu minum tak lalu makan
  • Ada kalanya, aku menyendiri, cuba nak berlari namun gagal lagi
  • Ada kalanya, aku rasa bosan dengan hidup, tapi aku tak boleh lari takut nanti terjatuh
  • Ada kalanya, hidup penuh dugaan, aku tabah, berdoa tu penting ye kawan
  • Ada kalanya, mata aku kabur dengan kemewahan dunia, membazir tak tentu masa
  • Ada kalanya, aku rasa hebat, aku bodoh tak kenal asal usul aku dirembat

Itulah sedikit sebanyak yang aku nak kongsi dengan korang semua. Sometimes when I see people are living their lives wonderfully, I start to get jealous. Why do I have to? I ain't stupid and my life is good too...I think I need to restore myself with something called GRATEFUL. Yeah, I need it. 

Hope you get it...till then, that is how

iGossip

10 Gossips/Comments:

gadisBunga Best Blogger Tips said...

puitis la jugak. hahaha!!!

ada kalanya kan, tak perlu pertanya untuk memahami. sebab setiap orang tu berbeza, kan?

percaya tak dat's a starting point for some great people to do great different things in life? i believe u're gonna be one of them. :)

sahromnasrudin Best Blogger Tips said...

blog gadis bunga mmg best...bukan setakat pic, bait perkataannya juga mampu memberi makna yang pelbagai...

.:rizaL:. Best Blogger Tips said...

gadisBunga:
Yes I do believe in that..Thanks kak...that's a great saying from u

.:rizaL:. Best Blogger Tips said...

sahromnasrudin:
Yezza...mmg bes pun. suka sgt baca dr dulu lg

ASyraff Ryu Best Blogger Tips said...

Adakalanya aku tercedera,kerna aku tak tahu caranya...
Adakalanya aku tak mampu lompat jauh sebab aku bukan jaguh...
Adakalanya aku ingin berlari petang tadi,namun aku sakit kaki...
Adakalanya aku lontar peluru,sebab itu yang termampu

Rina AVAIL a.k.a cik betty Best Blogger Tips said...

Adakalanya sy rasa sunyi..mujur ada blog menghibur hati..

.:rizaL:. Best Blogger Tips said...

ASyraff Ryu:
Sedih bunyinya...:)

.:rizaL:. Best Blogger Tips said...

Rina AVAIL a.k.a cik betty:
Tepat sekali!

FH Best Blogger Tips said...

haha sometimes. ;p

.:rizaL:. Best Blogger Tips said...

FH:
Hhhee..