Friday, April 15, 2011

--> iDiscuss: ILLUMINATI What say you?

as-salam

Red Scorpion - RM40

























Bercakap tentang ILLUMINATI memang membuatkan aku rasa seram sejuk. Memikirkan dajjal yang bakal muncul membuatkan aku tak tenang. Terlintas di fikiran mengenai Kiamat menyebabkan aku terfikir akan dosa-dosa yang aku lakukan selama ini.

Rasanya ramai dah tahu tentang ILLUMINATI atau lebih mesra dengan panggilan KONSPIRASI DAJJAL. Aku rasa pergerakan mereka semakin hari semakin aktif. Tak henti-henti meyebarkan propaganda palsu dan durjana kepada dunia dan focusnya adalah pada golongan muda. Apa yang aku takutkan adalah aku lemah lalu terjerumus ke dalam lembah maksiat binaan mereka.

The problem here is that there are people who not aware with this situation. While it's getting worse, we are busy with our world, work for more money and we tend to forget the duty towards Islam. Frankly speaking, I love to read about this organisation and I keep thinking about my role as a Muslim. What can I do to spread the news regarding this anguish phenomenon? Am I a true Muslim who is able to serve for Islam? Or am I just a worshiper? 


Hope you get it...till then, that is how

iGossip

8 Gossips/Comments:

gadisBunga Best Blogger Tips said...

ambil tahu lebih baik dari tak ambil tahu langsung. mungkin ada yang tak percaya akan kewujudan diorg tapi itu hak masing-masing. yang penting kalau sedar dan tahu tu, dah pasti akan timbul kesedaran untuk mengubah keadaan, betul tak?

Allah akan mudahkan niat yang baik, insyaAllah~

The Lady & Mr Vampire Best Blogger Tips said...

ok, akan tengok! :)

heh. cam dakwah la kiranya ni kan? hee

.:rizaL:. Best Blogger Tips said...

gadisBunga:
Betul...Rizal pun suka amek tahu benda2 yg melibatkan Islam..Thanks kak

.:rizaL:. Best Blogger Tips said...

The Lady & Mr Vampire:
Harus tengok...ye..mcm dakwah gak la

Rina AVAIL a.k.a cik betty Best Blogger Tips said...

ow..kakak pon suka baca psl dajjal ni..ada gak beli buku ttg ini

.:rizaL:. Best Blogger Tips said...

Rina AVAIL a.k.a cik betty:
baguslah..benda2 mcm ni elok utk dibaca...byk beri kesedaran

Mimi Jazman Best Blogger Tips said...

someone told me..harry potter is also one of the illuminati's agenda.. -no comment- but..mmg ada paderi yg x bnarkn org2 di tempatnya membaca harry potter sebab harry potter ni mengajar anak2 cintakn dunia sihir..

.:rizaL:. Best Blogger Tips said...

@Mimi Jazman betul2...tgk simbolnye sudah