Friday, December 30, 2011

--> iDinner Ayam Uncle Bob for Dinner

as-salam

Lepas balik daripada sembahyang Jumaat tadi, memang aku melantak habis-habis la. So aku ingat tak lapar sampai ke malam. Petang tadi aku turun main basketball dengan kawan aku, jadi kelaparan tersebut datang kembali. After came back, I felt so hungry that my tummy was cursing me for not feeding it up. I know it was very disappointed. Sorry bro. Then my friend Aiman told me that he wanted to go to pasar malam kerinchi to buy dinner. Then it came to my mind to ask him to tapau haha.. 

Inilah rupa ayam Uncle Bob tu. Korang jangan tak tahu, Uncle Bob ni, adalah sepopular Uncle Hussien (Meet Uncle Hussien band). haha. Layan la makan ayam ni walaupun aku bukan penggemar ayam. KFC memang aku dah muak, tapi Uncle Bob aku tak muak sangat sebab jarang makan. Korang selalu ke makan? 

Ini rupa bungkusannya. Maaf sebab comot sikit, maklumlah...dah makan separuh, baru nak ambil gambar. Bungkusan ni pun pinjam kawan punya haha. Nak publisiti katanya. Thanks ye Amirul. Much love muhahaha...geli geli geli. haha. 

Oh ya, for more info about Uncle Bob Chicken, you can log on to the official website; Uncle Bob and serve yourselves with all the menus and bla bla bla...and don't forget to check this blog out; Mrs Fiza ad she shares the same entry regarding Uncle Bob. I bet we have the same taste. Note you that she takes nicer photos sob sob...Please don't judge me okay...I'm begging you...lol.

p/s: Sorry Aiman for troubling you. Sian dia pergi pasar malam sorang-sorang. But I really appreciate your effort. You know, tapau tons of foods including for the others.


Hope you get it...till then, that is how

iGossip

4 Gossips/Comments:

IMANSHAH Best Blogger Tips said...

saya dinner makan durian..wahaha

.:rizaL:. Best Blogger Tips said...

@IMANSHAH tak demam ke bro?

hafizah alias Best Blogger Tips said...

ayam uncle bob serious sedapp!! lebih2 lagi bbq flavour. ummphh. terangkat wa cakap sama lu~ hee;p

.:rizaL:. Best Blogger Tips said...

@hafizah alias Kan3? Memang terangkat!