Saturday, December 17, 2011

--> Perkahwinan Gay Melayu!

as-salam


Dan di bawah ini ada beberapa respon daripada orang ramai melalui beberapa blog berkaitan dengan isu tersebut. Aku ada beberapa pandangan mengenai perkara ini dan aku yakin korang pun ada pendapat sendiri. Satu perkara yang penting adalah kita kena ingat sebagai umat Islam, kita ada tanggungjawab yang perlu tunaikan dan ingat bahawa setiap ujian yang ditimpakan kepada kita adalah tanda kasih sayang Allah kepada kita. 

Sebagai contoh, jika seseorang itu dilahirkan sebagai gay ataupun homoseksual, dia perlu ingat bahawa ianya adalah satu dugaan yang amat besar terhadap dirinya. Jika ujian sebesar ini dapat ditawan maka akan naiklah darjatnya di sisi Allah. Jangan lupa laksanakan ibadah wajib dan perbanyakkan ibadat sunat serta berdoa kepada Allah. InsyaAllah, Dia akan membantu kita menjalani kehidupan yang penuh dugaan dan cabaran.






Biodata Arif

Sumber #1
Sumber #2

Hope you get it...till then, that is how

iGossip

10 Gossips/Comments:

~Nana BamBam~ Best Blogger Tips said...

Astaga...bia betul..jijik nyerr!

Tulus Sweet Best Blogger Tips said...

yahudi sedang bertepuk tangan! ya ALLAH inikah umat nabi yg dirinduinya!?

Mimi Jazman Best Blogger Tips said...

mujurlah ade org masih sedar yg bende ni mmg salah.. btul tu.. kite x bleh stakat berserah.. jd..buatlah ape yg termampu slgi mana mampu..

.:rizaL:. Best Blogger Tips said...

@~Nana BamBam~ betul..dah tersebar luas benda ni

.:rizaL:. Best Blogger Tips said...

@Tulus Sweet yup..exactly..thanks for visiting

.:rizaL:. Best Blogger Tips said...

@Mimi Jazman betul n these people love to talk about human right but no religion involves

Azham Vosovic Best Blogger Tips said...

hehe....rizal....jauhkan daripada rizal okay heheh

FH Best Blogger Tips said...

fffffffffffff??????

.:rizaL:. Best Blogger Tips said...

@Azham Vosovic ha..? x phm

.:rizaL:. Best Blogger Tips said...

@FH :) ahha... mesti x suka jgk kan?