Tuesday, May 31, 2011

--> iSee Permandangan Laut di Ban Pecah, Perak

as-salam


  • Cuti bosan, so aku keluar la dengan kawan-kawan, lepak-lepak...
  • Cari kerja, cari kerja, semua tempat tak nak pelajar haha, nak pekerja tetap
  • Nak tipu cakap aku dah habis belajar, tapi berdosa lak kan?
  • Jom ramai-ramai lepak kat sini...seronok kot. Angin memang kuat!
  • Korang datang petang-petang jangan berdua-duaan tau sebab atas pukul 5 ada pencegah maksiat.
  • Jangan nak mengada nak plan buat maksiat kat sini. Ingat Allah weyhh...
  • Bertempat di Kuala Kurau, Perak.
Hope you get it...till then, that is how

iGossip

8 Gossips/Comments:

Wan Ahmad Izudean Best Blogger Tips said...

haha..ko orang perak ke? haha...
kenapa xmandi je sekali kat situ?

gadisBunga Best Blogger Tips said...

time cuti ni apa lagi...beronggeng la puas2!
heheh~

.:rizaL:. Best Blogger Tips said...

@Wan Ahmad Izudean Ha ah, perak...xmandi la sbb segan hehe

.:rizaL:. Best Blogger Tips said...

@gadisBunga Haha...mmg la dah puas beronggeng hehe

matsen Best Blogger Tips said...

eh...sesat plak gmbar aku kat situ...snap 'DSLR' aku trbaik arh...haha

Azham Vosovic Best Blogger Tips said...

wEH RIzal....ko rindu aku x? hahhaahhaa

amboi, makin kecik aku tgk???

.:rizaL:. Best Blogger Tips said...

@matsen Haha DSLR la sgt kan?

.:rizaL:. Best Blogger Tips said...

@Azham Vosovic Nak wat camne kan? Cuti makan tak teratur, berat turun mendadak...huhu..kesian kan? yes! i do miss u :) very much of course