Wednesday, June 1, 2011

--> iNews: Bayi Baru Lahir Dibuang Dari Tingkat 5

as-salam

Bayi yang baru lahir adalah suci. Berilah peluang kepadanya untuk melihat dunia.


KUALA LUMPUR 1 Jun – Seorang bayi lelaki yang baru dilahirkan ditemui mati, dipercayai dicampak dari tingkat tinggi sebuah pangsapuri di Sentul, di sini, tengah malam tadi.

Dalam kejadian pukul 12 tengah malam, bayi malang itu ditemui dengan kesan cedera parah di kepala dan dibungkus dalam plastik hitam.

Polis sedang memburu pelaku jenayah kejam itu dan meminta orang ramai yang mempunyai maklumat supaya segera menghubungi mana-mana balai polis. – Utusan

  • Why was this had to happen? We are in Muslim country and things like this are not supposed to happen at all. 
  • The baby was innocent. It does not matter whether the baby was born out of wedlock or something right? He's just a baby and he knew nothing. 
  • Hopefully the culprit will realized what he/she had done which was a terrible sin! 

Hope you get it...till then, that is how

iGossip

10 Gossips/Comments:

gadisBunga Best Blogger Tips said...

astaghfirullahalazim....masyarakat kita dah jadi semakin parah. sedih sangat!

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty Best Blogger Tips said...

akak menangis waktu tengok berita nih tadi..

.:rizaL:. Best Blogger Tips said...

@gadisBunga Kan? Xthu la apa nk jadi

.:rizaL:. Best Blogger Tips said...

@Rina AVAIL a.k.a Cik Betty mak Rizal mmg xpuas hati td..smpi rizal yg kena ceramah

Anonymous Best Blogger Tips said...

meow pon cayangkan anak...x patut tul org yg buat ni....kejam!

Madre Amor Best Blogger Tips said...

Akibat dari KEHILANGAN segalanya:
Hilang agama
Hilang pedoman
Hilang akal
Hilang harga diri
Hilang....Hilang....Hilang.....Hilangggggggggggg..
ASTAGHFIRULLAH!!!

Cucuq Hangit Best Blogger Tips said...

geram saya sapa yang buat tu

.:rizaL:. Best Blogger Tips said...

@Anonymous Kan? Mmg pun..kucing lagi bijak drpd manusia ni

.:rizaL:. Best Blogger Tips said...

@Madre Amor Harap2 dia kembali bertaubat kan ummi. jalan nya masih ada

.:rizaL:. Best Blogger Tips said...

@Cucuq Hangit Tak pasti lak..masih dlm siasatan.. bukn awk je yg geram, ramai lg yg geram...