Wednesday, January 4, 2012

--> iKutuk Budak Perempuan Merokok

as-salam
Berubah la wahai adik-adikku. 
Amboi budak-budak ni, tak padan dengan pakai baju sekolah, merokok tetap tak nak kalah. Apa punya gejala sekarang ni? Apa dah jadi dengan remaja perempuan? Nak nampak 'cool'? Nak nampak macam gangster? Adoiyai. Macam mana la nak bendung masalah macam ni? Korang ade idea tak?

My opinion.
I really hate women who are smoking. It doesn't fit your feminine side at all. You know what, if you think guys will like girls who are smoking, you are really in the wrong track. What are you thinking? Are you stupid? Sorry to sound this harsh but think about the child that you're going to conceive someday? Won't you them to be healthy? So quit smoking now onward!

Pesanan.
Banyak lagi benda berfaedah yang korang boleh buat adik-adik oi. Merokok ni habiskan duit je. Duit mak bapak pulak tu, korang jangan nak kencing aku cakap itu duit mak bapak korang...haha. Oh ya, just to remind you that if you smoke around your friends who are not smokers, you are killing them in silence. This is because the passive smoker are likely to suffer from the cancer. You want the to die because of you?

What an epic song...! Sorry the lyrics are a little bit offensive.

Hope you get it...till then, that is how

iGossip

6 Gossips/Comments:

gadisBunga Best Blogger Tips said...

kesian budak2 mcm ni. kurang kasih sayang.

sebenarnya merokok ni tak elok utk sesiapa pun sebab memudaratkan tubuh badan...

.:rizaL:. Best Blogger Tips said...

@gadisBunga betul tu..kalau tak, tak mungki dirog buat benda2 yg x berfaedah ni

Mimi Jazman Best Blogger Tips said...

biasanya..budak2 mcm ni..have no concrete reason pun knape dyeorg smoking..

bace rooftop rant by hlovate x??

dlm tu ade cite..ttg seorg budak perempuan yg rosak akhlak..and why she acted so.. :)

~Nana BamBam~ Best Blogger Tips said...

hish..perempuan merokok tak cun okeh...

otak jadi lemah..badan x sihat....

mulut berbau...gigi kuning..dan mcm2 la..haha

.:rizaL:. Best Blogger Tips said...

@Mimi Jazman Tak pernah lagi..tp insyaAllah kalau trjumpa nnt sy bc okay?

.:rizaL:. Best Blogger Tips said...

@~Nana BamBam~ Tahu senang...bukan itu je, dipandang serong plak tu