Saturday, November 13, 2010

--> berpenat berpeluh tapi best kottt!

salam 

semalam merupakan hari yang penat
mana taknya, my schedule was pack!
i'm not a popular celebrity
but u know.. me...hehe


i went for pizza with friends, sopping summore kat Romp
ade la membirah membeli sket kat tempat tu
kat Mid Valley Megamall (perlulakan mention..hakhakhak)
takleh la nak listkan pihak-pihak terlibat
hal ini atas urusan sri paduka baginda oheyyy


balik je dari HaMid BeLLi tu...
eh3, jap...kitorg makan sushi dulu...haha
then baru berangkat pulang ke tempat asal..kikiki


penat nak mampos...macam org baru putus cinta
(hahaha...motif la sgt kan?)


oooooooMMMMMMMMgggggggggg!
"lupa lak mlm ni ada usrah" duhhh~
macam tula aku punya hati dan perasann waktu tu...
sampai je guard house, g masok warong garden, then
jumpe ketua usrah...saudara Muhd Faiz Fahmi a.k.a Atih
beliau sedang mkn bersama sahabat-sahabat yang lain


aku pun ngadu la kat Atih
penat la ape la...tp Atih ckp dia nak wat simple mimple je
aku pun oraitttt! bereh abe...
surprisingly!!! penat, ngantuk,
tapi usrah sgt 5 stars...hilang rase penat bagai...
Alhamdulillah...


habis je usrah,
tros bertatih ke gym 


tujuan: bermain badminton
aku sorg je laki idaman waktu tu...hakhak
bersama gadis-gadis yang lain (tapi bukan 'WIRA GADIS' ok?)
habis suma, tros g minum ('mak gula' belanja...haha)


nak tido...tetiba...kawan aku tido atas katil
kwn aku yg sorg lagi lak injured...retak buku lali
aku pown urut la kejap...sian sgt...then,
tapi waktu tu aku mcm nak nangis sbb penat...bkn sbb die sakit...nakal sgt aku hikhik
disebabkan katil aku dijajah,
aku pown tido kat bwah la ngn kwn blogger aku kat apartment bawahan


thats the end of the yesterday's hectic life journal


harini aku amek MUET
Alhamdulillah...bley jawab..
InsyaAllah band 6 blom pasti...hehe
tapi harap2 dapat la...amin~ iNSYAALLAH




captures of the day~







Hope you get it...till then, that is how

iGossip

1 Gossips/Comments:

Azham Vosovic Best Blogger Tips said...

hurm , yea la kan. G Mid Valley x ajak...