Saturday, November 20, 2010

--> situasi blok 1 menjelang cuti

salam


kenal tak captures kat bawah ni?

Anak-Anak Tangga
anak2 tangga ni la yang dipijak, dicaci, dimaki dan dihambat setiap hari
aku di level 7 mmg sakit la...penat kot...
tapi dah terbiasa...well..you know me (Mat Rock Spanar Jaya, 2001)

Kasut Bersepah
di dilevel 6
zasss...saje nak burokkan nama korang...haha
sorry sorry (Super Junior, 2008)

Sekali Lagi
ni pun level yang sama
Wing B
salahkan mereka!!..haha

Kenduri
ni hasil kenduri raya haji aritu...
bez makan2..,aku terlibat gak
so...no one should be blamed..zasssss!

""""""""""
""""""""
""""""
""""
""
"
'

inilah situasi blok 1
apa kejadahnya semua ini? 
(keh3...ala2 edisi siasat lak)

bila blok dikosongkan
macam ni lah ye tuan2 puan2
bukan blok 1 je, malahan blok2 lain juga turut menerima mala petaka yang sama
huhu


cuti cuti cuti
siapa yang tak suka cuti kan?
barang aku pun banyak gila
suma letak kat common room
benda2 yang tak guna dah, main lempar je la
non hado la nak kemas elok2

bukan ape...
malas tu 1 perkara
but more to time constrain 
ecehcehceh


lepas ni harap2 blok 1 akan 'terkemas'
dan kitorang akan 'terpindah'
semuanya diharapkan 'terhappy'
selamat bercuti

Sekian,
Muhamad Rizal melaporkan untuk berita di 1

Hope you get it...till then, that is how

iGossip

7 Gossips/Comments:

Airil Azmei(Sky EagLe) Best Blogger Tips said...

haha....

nawi Best Blogger Tips said...

korang kenduri ehhhh hrtuh...
mcm best jer wei.. he3..

Anonymous Best Blogger Tips said...

act, dak lvl 6 diorng ckp kt sy, diorng mmg kaya byk kasut..and saje tinggalkan utk dak thn dpn..diorng x kesah pown..hahaha

appledamein

mera zati M.z Best Blogger Tips said...

hahaha! voted for interesting~ ngaaa, well done cukk! XD

Anonymous Best Blogger Tips said...

hahaha....

blok 1 tggl kenangan....

pasni,kite rosakkn blok 4 plak...

aisy_eizhar

.:rizaL:. Best Blogger Tips said...

nawi: mmg bez
ezihar: yes!! will do
mera bucuk: hehe..tq
apple: haha..sgt kaya..kufur nikmat la tu..:)

carl Best Blogger Tips said...

busuk2 blok satu pon, blok tu la paling kool..blok lain semua x bes!!!! damn la kne pindah..fuck betol....