Tuesday, July 5, 2011

--> iSedih Makin Banyak Maksiat Di Kaca TV

as-salam


Kalau kita tengok program-program TV Malaysia, dah semakin banyak unsur-unsur maksiat yang diterapkan. Sebelum rancangan bermula, akan ditulis, "UNTUK TONTONAN UMUM". Wow! Budak-budak kecik yang naif dan tak tahu apa-apa pun boleh tengok ni! 'TERBAEK!' kata BoboiBoy. lol Kenap boleh jadi macam ni ha? Aku sendiri pun tak faham.

"Open-minded la sikit"

"Alahhh tak sporting la"

"Hek eleh, standard la tu cium-cium sikit"

"Kecoh la, tengok sudah..."

Kalau macam ni la minda muda-mudi sekarang, habis la generasi masa depan. Apa la...yang tua-tua pun sama, bukannya nak menghalang tetapi lagi menggalakkan ada la. Ha! Tengok la maksiat tu puas-puas, bagi la nafsu awak tu makan sekenyang-kenyangnya. Baru puas kot.

  • Bunch of teenager ages within 14-21 are proud with the status of 'NOT VIRGIN'
  • A lot of sex crazy issues involving the elderly e.g Grandpa raped the granddaughter
  • Sex clips are widely spreaded on the net and then being uploaded on phone
P/s: What if one day you find out that your son/daughter is one of the queen B?

Hope you get it...till then, that is how

iGossip

16 Gossips/Comments:

gadisBunga Best Blogger Tips said...

kesedaran yang disebarkan mungkin akan jadi pencetus perubahan. bagus rizal!

alien Best Blogger Tips said...

segan tgk scene camtu kalau ada kanak2
aish2
aish2

ADfeez Best Blogger Tips said...

bongok kan??? x paham dgn cerita yg skrg nie.. kalo ada aksi2 yg menghairahkan tu.. kita yg dewasa nie yg malu .... bukannya kanak2 yg xtau apa2..

.:AiN iKeUchi:. Best Blogger Tips said...

dunia akhir zaman...mcm ni la..hrp kita dijauhkan sentiasa dilindungi..

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty Best Blogger Tips said...

queen B tu bermaksud apa ya dek?

ini tanda-tanda kiamat makin mendekat..

naz & sya Best Blogger Tips said...

seram

.:rizaL:. Best Blogger Tips said...

@gadisBunga Thanks kak. Harap macam tu la

.:rizaL:. Best Blogger Tips said...

@alien Sangat segan kot!

.:rizaL:. Best Blogger Tips said...

@ADfeez Amboi marah... ha'ah bongok jgk rasenye. aku malu bila tengok. budak2 kat sebelah xrasa apa pun..serap je

.:rizaL:. Best Blogger Tips said...

@.:AiN iKeUchi:. InsyaAllah. yup..akhir zaman

.:rizaL:. Best Blogger Tips said...

@Rina AVAIL a.k.a Cik Betty Queen B - Bitc*

.:rizaL:. Best Blogger Tips said...

@naz snagt2

♥suNa husNa♥ Best Blogger Tips said...

ermm..betul tu rizal....yg tak tahan nya....skrg ni macam melmpau je.waktu petang pun yg cerita dari filipina tu,xpyh ckp ar..xyh tunggu scene yg kiss2 ni.tgk je cara pemakaian. SubhanaAllah... kita sdri pun tgk segan.apatah lg budak2....

.:rizaL:. Best Blogger Tips said...

@♥suNa husNa♥ Kan? Pelik pun ada kadang..awkward gila moment tgk babak kissing bila budak2 keccik tgk gak

FH Best Blogger Tips said...

pengaruh media..

.:rizaL:. Best Blogger Tips said...

@FH itu mmg betul!