Friday, July 20, 2012

--> iGossip: Nazim Othman Hina UKM?

as-salam

Ini la tweets @NazimOthman yang mengundang kontroversi tu. Alahai...he was not insulting the varsity itself for not producing good graduates but he tweeted about the building. When you first entered your university, did you say all nice things? You'd complain at least for the rest of the orientation week right? So...please! haha
Nazim Othman Hina UKM?

Then, he was 'attacked' with bunch of reactions from UKM students themselves and the public. So, he tweeted these;
Nazim Othman Hina UKM?

Then he apologized;
Nazim Othman Hina UKM?

But it seemed like some people are reluctant to forgive him while some wrote pretty good responds. Check the comments taken from Beautiful Nara below;
Nazim Othman Hina UKM?
Akak ni marah betul...siap quote Kiah Propa...
Nazim Othman Hina UKM?
Betul kata dia ni. Itu pendapat dia kan...?
Nazim Othman Hina UKM?
Comel nama dia...Cicakuit (cute lizard)
Nazim Othman Hina UKM?
Korang pun kutuk jugak universiti korang waktu baru masuk kan?
Nazim Othman Hina UKM?
Hebat pandangan pelajar UKM yang seorang ni. MPP ke?
Nazim Othman Hina UKM?
Aiyoo..Semua tempat belajar penuh dengan ilmu cik adik oi

But this is my favorite debate haha. Not that I like argument but this is just so funny...
Nazim Othman Hina UKM?
Ambik hang seketoi parpu! 
Hope you get it...till then, that is how

iGossip

16 Gossips/Comments:

I wong (依之汉) Best Blogger Tips said...

nahh. I don't care at all about the tweets and the reactions. For me, just another typical tweets and respond. No big deal. Just another spam in this vast virtual word.

Rizal Sadiman Best Blogger Tips said...

@I wong (依之汉) haha..perhaps..
Love ur comment though!

gadisBunga™ Best Blogger Tips said...

one word - KELAKAR.

ASyraff Ryu Best Blogger Tips said...

Nonsense...
Benda mcm tue pun nak kecoh,suke hati dia la nak kutuk ke ape ke,,,U aku lagi buruk kot,,hahah

NIZAM Best Blogger Tips said...

sgt setuju dgn I Wong. haha. maybe nazim takpnah masuk uni yang lame2 kot. jgn kan ukm, uni len pun sama la. style building takle nk cat tu kan. heee.

Rizal Sadiman Best Blogger Tips said...

@gadisBunga™ i know right?

Rizal Sadiman Best Blogger Tips said...

@ASyraff Ryu haha amek kau.. buruk ke? ingatkan grand uni kat france sane tuh hehe

Rizal Sadiman Best Blogger Tips said...

@NIZAM Kan..? UPM pun ada bangunan lama, ada bangunan baru..

Azham Vsvc Best Blogger Tips said...

Argh...malas la nak jadi artis...asyik kena hentam je...I nak jadi manusia biasa lepas ni huhuhu

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty Best Blogger Tips said...

akak tak men twitter sbb x pandai..


sonang citer kan artis jgn men twitter sbb sbg artis org mmg cari sbb nk cari salah..

eqbalzack Best Blogger Tips said...

Assalamualaikum dan salam ramadhan,
Terdetik nak bagi komen kat blog tuan.
Saya sudah belajar di 3 buah universiti UTM-Degree, UM-Master, UPM-PhD, saya bangga dengan universiti2 di Malaysia walaupun ada bangunan yang keadaannya sedikit uzur tapi ianya bukan satu halangan untuk menuntut ilmu.
Kekalkan bangunan lama di samping tambah bangunan baru dengan rekabentuk terkini mengikut peredaran zaman.

-eqbalzack.com-

Rizal Sadiman Best Blogger Tips said...

@Azham Vsvc pergh..! terus tak nak jadi artis

Rizal Sadiman Best Blogger Tips said...

@Rina AVAIL a.k.a Cik Betty tak bleh kak. diorg ni public figure..kenala expose haha

Rizal Sadiman Best Blogger Tips said...

@eqbalzack Wahh..bijak & bergaya. hehe
Thats great!

Setuju juga pndpt anda. Kekalkan rekaan biar nmpk classic. Mcm Brown University.. hehe

.sweet-ants. Best Blogger Tips said...

adoii kelakar baca komen masing2.
biasa je kot tweet nazim tu..myb sebab dia artis tu yg jd kontroversi.
pd sy nazim tiada niat menghina, cuma dia menyatakan pandangan nya saja.
memang betul, org melayu suka meleret2 & memperbesarkan cerita.
dangkal tak dangkal dah boleh nampak siapa yg dangkal

Rizal Sadiman Best Blogger Tips said...

@.sweet-ants. Rizal pun rasa biasa je tweet si nazim tu